FAQ - Најчесто поставувани прашања

1. КАКО ДА НАРАЧАМ?

 

Постојат три начини преку кои можете да направите нарачка.

 

- Нарачка преку online страна

 

Кликнете на копчето КУПИ кај производот што сакате да гу купите за да се отвори прозорец каде што ќе ги внесете Вашите лични информации. Внесете ги потребните информации (име, презиме, адреса, град, телефон за контакт, e-mail) и притиснете го копчето КУПИ.

 

Доколку сакате да нарачате повеќе производи тогаш кај секој поединечно производ се оди и се кликнува КУПИ и тие автоматски се ставаат во кошничка.

 

- Нарачка преку телефон

 

Јавете се на мобилниот телефон 070 966 608, наведете ги посакуваните производи на нашиот оператор и дадете ги потребните лични информации за нарачка. Нашите оператори ќе ја направат нарачката за вас.

 

- Нарачка преку Facebook страната Topprice.mk (inbox)

 

Наведете ги посакуваните производи и Вашите лични информации во приватна порака на нашата Facebook страна и нашите оператори ќе ја направат нарачката за Вас.

 

2. КОЛКУ ЧИНИ ИСПОРАКАТА?

 

Цената на испораката изнесува 130 денари за нарачки под 3000 денари.

 

За нарачки над 3000 денари, доставата е бесплатна.

 

3. ДАЛИ МОЖЕ ЛИЧНО ДА ЈА ПОДИГНАМ МОЈАТА НАРАЧКА?

 

Не, нажалост не може. Ние сме online продавница која што нема физичка продавница каде што би можеле да го подигнете производот. Вашиот производ ќе биде доставен до Вашиот дом (или наведената адреса) во рок од 2 до 3 работни дена.

 

4. КОЛКУ ВРЕМЕ Е ПОТРЕБНО ЗА ДОСТАВА НА НАРАЧКАТА?

 

95% од нарачките се доставуват во рок од 3 до 5 работни дена. Меѓутоа, поради временски непогоди, неработни денови и празници, како и останати фактори кои не зависат од нас, доставата може да биде одложена за 1 до 2 работни дена.

 

5. КАКО МОЖЕ ДА ЈА ПЛАТАМ НАРАЧКАТА?

 

Наплатата се врши во готовина при достава на врата на Вашата нарачка. Во моментот не е достапен друг начин на наплата.

 

6. ДАЛИ ПРОИЗВОДИТЕ СЕ ИСТИ КАКО НА СЛИКАТА?

 

Нашата е-продавница секогаш се труди да ги прикаже производите во нивното вистинско светло. Меѓутоа, бидејќи сепак станува збор за online продавница, може да дојде до мала разлика во боја, претстава за големина на производот. 80% од производите се фотографирани во нашето мини-студио.

 

7. ПРАВАМ НАРАЧКА ONLINE, НО НЕ МИ ЈА ПРИМА?

 

Најверојатно имате направено некоја грешка…


Најчести грешки кога не се процесираат нарачките се: Не сте ги пополниле сите полиња